Weekend JIP 2-3 maart 2024

We trokken er dit weekend weer op uit met onze Jippers, niet ver weg, maar heerlijk dichtbij. We hadden de eer om als een van de eersten te mogen overnachten in het nieuwe huisje van Chiro Coloma en wat voelden we ons er thuis met onze kerktoren op de achtergrond.

Ons weekend stond in het teken van ‘Ruimtevaarder’.
We maakten ruimte om … te beginnen, met een escape room en werkten goed samen.
We maakten ruimte om … te luisteren, met het Godly play verhaal van Mozes die ook op zoek was naar ruimte.
We maakten ruimte om… te ontdekken, met een zoektocht doorheen de parochie die ons vele nieuwe dingen leerde.
We maakten ruimte om … verwonderen, met kleine spelletjes die ons anders deden kijken naar dagelijkse zaken.
We maakten ruimte om… creatief te zijn, met onze eigen unieke schuddebol als resultaat.
We maakten ruimte om … ons kwetsbaar op te stellen met een groepsgesprek en te kijken naar een kwetsbare film.

We sloten het weekend samen met de ouders af en namen de tijd om met de Jippers te praten over de beslissing om met het huidige groepje op 2 februari 2025 samen vormsel te vieren, het einde van een mooie, lange weg.