Abonnering parochieblad

Kerk en leven, het parochieblad, ondergaat een grondige hervorming. Vernieuwingen durven al wel eens problemen opleveren. Met het parochieblad is het niet anders.
In het nummer 41 (11 oktober) stond te lezen dat de hernieuwing van de abonnementen anders zou verlopen en diende betaald te worden voor 6 november.

Wegens onverwachte vertraging bij de externe partnerfirma die instaat voor het drukken en verzenden van de abonneringsbrieven zullen de Kerk & Leven-abonnees hun abonneringsbrief ten vroegste vanaf 6 november ontvangen. In elke brief wordt dan als nieuwe uiterlijke betaaldatum 17 november vermeld. Uitgeverij Halewijn laat het volgende weten:
‘We beseffen dat deze extra vertraging – buiten onze wil om – mogelijk ongemak met zich meebrengt zowel voor de abonnees, als voor uw lokaal team. Ook wij vinden dit bijzonder vervelend. Niettemin willen we ook in deze onvoorziene omstandigheden samen onze schouders blijven zetten onder de abonneringscampagne en bouwen aan de toekomst van Kerk & Leven/Kerknet.be!’

Nog belangrijk: er is een nieuw rekeningnummer (dat zal op de brief staan) en het lidgeld bedraagt voor 2024: 60 euro in plaats van 40 euro. In ruil daarvoor blijft u wel op de hoogte van het lokale parochienieuws en kan u een reeks interessante artikels lezen over zeer gevarieerde onderwerpen.